"TÜKETİCİLER MAĞDUR EDİLİYOR"

THD Şube Başkanı Topaloğlu'ndan A101 tepkisi:

Tüketici Hakları Derneği (THD) Zonguldak Şube Başkanı Ali Topaloğlu, A101 marketlerinin Tüketici Hakem Heyeti kararlarını yerine getirmediğini öne sürerek, “Örneğin bir Tüketicimiz Zonguldak ta faaliyet gösteren bir A101 Mağazasından ürün almış Ürün arızalı çıkmış vatandaş mağazaya başvurmuş mağaza sorunu çözmemiş vatandaş haklı olarak Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmuş haklı bulunmuş” dedi.

THD Şube Başkanı Ali Topaloğlu, tüketicileri A101'den alışveriş yaparken dikkatli olmaya çağırdı. Bahse konu marketlerin Tüketici Hakem Heyeti'nin kararını tanımadığını iddia eden THD Şube Başkanı Topaloğlu, şunları söyledi:

‘MAİLİMİZE BİLE CEVAP VERMİYORLAR'

Binlerce mağazası bulunan A101 ne yazık ki Tüketici sorunlarını çözme konusunda duyarlı davranmıyor. Müşteri hizmetleri çözüm odaklı davranmıyor. İlgili firma ne yazı ki Tüketici Hakem Heyeti Kararlarını yerine getirmiyor.
Örneğin bir Tüketicimiz Zonguldak ta faaliyet gösteren bir A101 Mağazasından ürün almış Ürün arızalı çıkmış vatandaş mağazaya başvurmuş mağaza sorunu çözmemiş, vatandaş haklı olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurmuş, haklı bulunmuş aylardır. Ülke çapında hizmet veren mağaza daha sorunu çözmemiş. Sürekli vatandaş oyalanıp durmuş. Bizler Dernek olarak ilgili kuruma mail attık ona bile cevap verme zahmetinde bulunulmadı.

TÜKETİCİLERİ DİKKATLİ OLMAYA ÇAĞIRDI

A101 Mağazalarını Tüketici memnüniyetini öne çıkarmaya, sorunları çözmeye çağırıyoruz.
Bu konuda vatandaşların duyarlı olmasını, tüketicilerin alışveriş yaparken dikkatli davranmasını talep ediyoruz.

Tüketici Hakları Derneği Ali Topaloğlu A101 tepkisi Zonguldak Zonguldak haberleri